Metraż prezentowany w ofercie jest metrażem poglądowym. Oferta pokazuje alternatywę wynajęcia biura dla zespołu składającego się z 21-25 osób.
Do wynajęcia innowacyjna powierzchnia łącząca konwencjonalne biuro z przestrzenią typu coworking znajdująca się w biurowcu kl. A położonym na Mokotowie przy skrzyżowaniu ulicy Gintrowskiego i ul. Marynarskiej, w pobliżu Galerii Mokotów. Biuro dla zespołu od 21-25 osób, dostosowane, wyposażone i przygotowane do wprowadzenia od zaraz. Elastyczny okres najmu, brak kaucji oraz przejrzyste warunku najmu zawierające wszystkie opłaty zawarte w cenie. Wygodny system oparty na stałej miesięcznej opłacie za każdego pracownika. Możesz z łatwością kształtować wielkość zespołu, w zależności od aktualnych potrzeb i sytuacji biznesowej.
Dodatkowo dostęp do wspólnych sal konferencyjnych i dużej kuchni.
Koszt wynajmu powierzchni wynosi 1150 PLN netto za osobę miesięcznie. Integralną częścią członkostwa jest nieograniczony dostęp do najlepszej w Polsce przestrzeni co-creating, dla każdego z Twoich pracowników. Tutaj kreatywne pomysły rozwijają się szybciej niż gdziekolwiek indziej, a bogaty system szkoleń i wydarzeń specjalnych to okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
Oryginalna koncepcja projektu łączy zalety pracy w innowacyjnej przestrzeni, która wspiera produktywność i twórcze myślenie, z dostępem do wydzielonej powierzchni dla każdego firmy. To unikalna oferta dla przedsiębiorstw, które stawiają na nowoczesny tryb pracy oraz cenią elastyczność i swobodę wyboru charakterystyczne dla przestrzeni typu co-creating, ale chcą jednocześnie zachować niezależną strukturę miejsca pracy firmy.
Oferowana koncepcja to pierwsze rozwiązanie tego typu adresowane do małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, które łączy korzyści płynące z dostępu ze wspólnej przestrzeni, wspierającej kreatywność, z zachowaniem wewnętrznej organizacji firmy w ramach wydzielonej powierzchni. Wszystko to oferowane jest na niezwykle elastycznych warunkach podobnych do modelu co-creatingowego, który zyskuje coraz większą popularność na rynku. W ramach miesięcznego członkostwa wszyscy pracownicy otrzymują nieograniczony dostęp do Brain Embassy – we wszystkich obecnie funkcjonujących oraz przyszłych lokalizacjach.
Najważniejsze zalety:
• Nowoczesny standard wyposażenia wydzielonej powierzchni (wszystko jest już gotowe) – czyli brak jakichkolwiek kosztów aranżacji
• Dostęp do bogato wyposażonych przestrzeni wspólnych oraz do wszystkich już otwartych, a także planowanych przestrzeni Brain Embassy
• Elastyczny model rozliczeniowy – cena najmu uzależniona od aktualnej liczby członków zespołu danej organizacji.
• Umowa członkowska – krótka, prosta umowa z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia (nie ma wymogu zawierania długoterminowych kontraktów)
• Brak kaucji przy umowie najmu
• Dostęp do nowoczesnej infrastruktury całego kompleksu oraz do wszystkich udogodnień (centrum danych, parkingi, kluby fitness, restauracje i kawiarnie, tereny zieleni, wypożyczalnie rowerów i wiele innych)
• Wszystkie usługi towarzyszące są zawarte w cenie (sprzątanie, usługi IT, drukowanie, itp.)
• Zachowanie własnego stylu pracy firmy
Oferowana powierzchnia znajduje się w kompleksie biurowym składającym się z ponad 14 tys. m2 powierzchni biurowych w standardzie klasy A. Budynek znajduje się w znakomitej lokalizacja na rogu skrzyżowania ul. Marynarskiej i Rzymowskiego. Doskonała ekspozycja, doskonale doświetlone światłem naturalnym to tylko niektóre plusy budynku.
Jeżeli ta oferta nie spełnia Twoich kryteriów, zadzwoń.
Znajdziemy dla Ciebie biuro, wykonamy analizę porównawczą oraz wycenę wybranych przez Ciebie ofert.
Z nami znajdziesz biuro dostosowane do Twoich potrzeb.
Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości - asariWEB