Reklama w serwisie domiporta.pl
Dlaczego warto się reklamować na Domiporta?
Profesjonalne doradztwo
Indywidualne dopasowanie reklamy do potrzeb Klienta
Szerokie możliwości targetowania
Możliwości reklamowe
Mailingi - realizujemy na bazach pochodzących z serwisu Domiporta oraz partnerskich.
Do mailingu wybieramy adresy osób zainteresowanych zakupem nieruchomości. Możemy tergetować na województwo. Rozliczamy się w CPC, czyli za klik.
Do mailingu wybieramy adresy osób zainteresowanych zakupem nieruchomości. Możemy tergetować na województwo. Rozliczamy się w CPC, czyli za klik.
Remarketing - kampania realizowana na kreacjach śledzących “ciasteczka” użytkowników, którzy odwiedzili stronę Domiporta.pl i z niej wyszli. Kreacje przekierowują ruch do Państwa strony. Rozliczamy się w CPC.
MMS/SMS - realizujemy na bazach pochodzących z serwisu Domiporta oraz partnerskich.
Do MMS/SMS wybieramy telefony osób zainteresowanych np. zakupem nieruchomości, czy kredytem hipotecznym. Możemy tergetować na miasto, województwo, po BTSach. Rozliczamy się w CPC, czyli za klik.
Do MMS/SMS wybieramy telefony osób zainteresowanych np. zakupem nieruchomości, czy kredytem hipotecznym. Możemy tergetować na miasto, województwo, po BTSach. Rozliczamy się w CPC, czyli za klik.
NativeAd - format reklamowy przypominający ogłoszenie na listingu, emitowane jako pierwszy wynik wyszukiwania. Format przekierowuje ruch do strony klienta.
NativeAdy są targetowane na rodzaj nieruchomości, transakcji i województwo.
Artykuł sponsorowany - artykuły publikujemy w sekcji blog przez 30 dni na pierwszej stronie sekcji porad
https://www.domiporta.pl/informacje.
Artykuł będzie oznaczony jako materiał partnerski lub artykuł sponsorowany. Artykuł jest publikowany i przez 30 dni jest na głównej stronie sekcji bloga, potem Artykuł będzie oznaczony jako materiał partnerski lub artykuł sponsorowany. Linki no follow lub sponsored.
Artykuł będzie oznaczony jako materiał partnerski lub artykuł sponsorowany. Artykuł jest publikowany i przez 30 dni jest na głównej stronie sekcji bloga, potem Artykuł będzie oznaczony jako materiał partnerski lub artykuł sponsorowany. Linki no follow lub sponsored.
Reklama środtekstowa
Stała obecność na listingu ogłoszeń.
- Billboard śródofertowy (desktop) - format desktop-: 750 x 100px; 200px;300px; format: gif / jpg / png / html5.
- Rectangle (mobile) - format mobile: 300x250 format: gif / jpg / png / html5
Sticky Ad
Reklama przyklejająca się do dolnej krawędzi ekranu, poruszająca się wraz ze scrollingiem. Rozmiar: 750x200px + obligatoryjna kreacja 300x100 px gif/jpg/png (all screen), waga: 150 KB. Nie wspieramy realizacji na kodach emisyjnych. Istnieje możliwość pośredniego użycia kodów emisyjnych, jeżeli zostaną zastosowane w ramach kreacji html5. Kreacje muszą być responsywne (będą skalowane, jeżeli przekroczą 25% viewportu).
Anchore
Format wysuwany na dole ekranu mobile Format 320x50 lub 320x100, a waga 150 KB gif / jpg / png / html5
Footboard (Rollup)
Dolny format na listingu ogłoszeń. Format: jpg / png Rozmiar: 1920x640
Stała obecność na listingu ogłoszeń.
- Billboard śródofertowy (desktop) - format desktop-: 750 x 100px; 200px;300px; format: gif / jpg / png / html5.
- Rectangle (mobile) - format mobile: 300x250 format: gif / jpg / png / html5
Sticky Ad
Reklama przyklejająca się do dolnej krawędzi ekranu, poruszająca się wraz ze scrollingiem. Rozmiar: 750x200px + obligatoryjna kreacja 300x100 px gif/jpg/png (all screen), waga: 150 KB. Nie wspieramy realizacji na kodach emisyjnych. Istnieje możliwość pośredniego użycia kodów emisyjnych, jeżeli zostaną zastosowane w ramach kreacji html5. Kreacje muszą być responsywne (będą skalowane, jeżeli przekroczą 25% viewportu).
Anchore
Format wysuwany na dole ekranu mobile Format 320x50 lub 320x100, a waga 150 KB gif / jpg / png / html5
Footboard (Rollup)
Dolny format na listingu ogłoszeń. Format: jpg / png Rozmiar: 1920x640
Reklama 1000 za 1000 - Oferta skierowana do bieżących klientów DIP.
Klient inwestuje min.1000 zł, DIP dokłada do budżetu Klienta kolejny 1000 zł. Budżet kampanii to min. 2000 zł. Budżet jest przeznaczany na kampanię Google Ads skierowaną na ogłoszenia/inwestycję klienta opublikowane w Domiporta.pl.
Kampania GAds trwa maksymalnie 30 dni.
Produkt 1000 za 1000 może być sprzedany jednorazowo lub w abonamentowo na max 6 miesięcy.
Klient wskazuje oferty/inwestycje, które chce objąć promocją.
Pobieraj dokumenty i poznaj szczegóły naszej oferty
Zadaj pytanie, zadzwoń!
Skontaktuj się z nami
Kontakt w sprawie reklamy na serwisie
22 55 55 740
reklama@domiporta.pl