Praca w domiporta
Kim jesteśmy?
Domiporta integruje wszystkie segmenty rynku mieszkaniowego na jednej platformie cyfrowej.
Łączymy nabywców i posiadaczy nieruchomości, deweloperów, najemców, agencje pośrednictwa, banki finansujące zakup mieszkań oraz podmioty świadczące usługi projektowe.
Zakup i sprzedaż nieruchomości w Polsce to wciąż żmudny, wieloetapowy i offlinowy proces.
Naszym celem jest uproszczenie go i dostosowanie do potrzeb wymagających i nowoczesnych użytkowników.
Dzięki naszym markom z sektora wykończeniowo-meblowego Merkury Market oraz Abra-meble.pl pomagamy tysiącom osób wyremontować i urządzić swoje wymarzone M!
Nieustająco staramy się spełniać biznesowe potrzeby naszych Klientów, a także Reklamodawców podchodząc do każdego podmiotu indywidualnie.
Dołącz do nas!
Dlaczego warto u nas pracować?
Jesteśmy polską, dynamicznie rozwijającą się firmą.
Gwarantujemy stabilne warunki zatrudnienia. Doceniamy i nagradzamy zaangażowanie naszych pracowników oferując szeroki zakres świadczeń w ramach programów socjalnych.
Praca w Domiporta.pl sp. zo.o. gwarantuje rozwój kompetencji jaki i udział w innowacjach.
Kogo obecnie poszukujemy?
- Wykształcenia minimum średniego
- Umiejętności jasnego i precyzyjnego formułowania myśli
- Gotowości do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy
- Doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
- Status studenta będzie dodatkowym atutem
- Umowę zlecenie, wynagrodzenie podstawowe, oraz premię, która da Ci realny wpływ na poziom Twoich zarobków
- Pakiet benefitów: dla zdrowia, czasu wolnego i sportu
- Pracę w stałych godzinach 9 – 17
- Pracę w gronie wyluzowanych profesjonalistów
- Szkolenie wstępne z zakresu produktów oraz obsługi Klienta.
- Poznanie rynku nieruchomości
- Dogodną lokalizację – Warszawa, Mokotów
Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi, jesteś kreatywny oraz lubisz wyzwania - Zapraszamy – nie czekaj - prześlij do nas swoje CV!
AplikujMiejsce pracy: Warszawa praca w biurze, hybrydowa lub w 100% praca zdalna (sam wybierasz co wolisz)
Umowa o pracę lub współpraca B2B
Wynagrodzenie przy B2B od 12000 do 16000 PLN - przy bardzo wysokich kwalifikacjach - możemy negocjować.
Rozwój i utrzymanie stabilnej sieci sklepów e-commerce. Praca w międzynarodowym zespole.
- Znajomość systemu Magento 2
- Doświadczenie w obiektowym PHP 7
- Znajomość React
- Znajomość MySQL
- Znajomość HTML/CSS
- Doświadczenie w pracy z GITem
- Umiejętność pracy w środowisku LINUX
- Znajomość języka polskiego
Jeśli jesteś kreatywny oraz lubisz wyzwania - Zapraszamy – nie czekaj - prześlij do nas swoje CV!
Aplikuj