Lokal użytkowy na wynajem Warszawa, Śródmieście, Senatorska - 19,0m2
6 750
zł
355,26 zł/m2
POWIERZCHNIA
19,00 m2
PRZEZNACZENIE
biuro
PIĘTRO
1
Szczegóły oferty WIL148057
- Kategoria Lokale użytkowe na wynajem
- Lokalizacja mazowieckie, Warszawa, Śródmieście, Senatorska
- Powierzchnia całkowita19 m2
-
Cena
1 500 EUR (6 750 zł)
- Cena za m2 78,95 EUR (355,26 zł/m2)
- Piętro 1
- Przeznaczenie biuro
Lokalizacja
Opis oferty
Oferta biur serwisowanych
Biura serwisowane w prestiżowym budynku klasy A - Plac Zamkowy Business with Heritage, zlokalizowanym w samym sercu Warszawy, tuż przy Placu Zamkowym. To wyjątkowa lokalizacja, która łączy nowoczesność z historycznym charakterem miasta.
Dogodna lokalizacja
Udogodnienia w przestrzeni biurowej
- Indywidualnie sterowana klimatyzacja i ogrzewanie.
- Otwieralne okna oraz wyciszone pomieszczenia.
- Ergonomiczne wyposażenie: fotel obrotowy, szafka na klucz, szafa na dokumenty.
W cenie czynszu
Dodatkowe usługi
- Możliwość korzystania z większych sal konferencyjnych (od 8 do 12 osób) na podstawie rezerwacji.
- Parking podziemny lub naziemny za dodatkową opłatą.
- Możliwość rejestracji spółki w KRS.
Dostępne biura:
Na piętrze znajduje się bistro oferujące ciepłą, rodzinną atmosferę. To idealne miejsce na chwilę relaksu lub spotkanie biznesowe przy smacznym posiłku.
Doskonałe rozwiązanie dla firm ceniących komfort pracy w prestiżowej lokalizacji. Zapraszamy do kontaktu!
Numer oferty: WIL148057
Biura serwisowane w prestiżowym budynku klasy A - Plac Zamkowy Business with Heritage, zlokalizowanym w samym sercu Warszawy, tuż przy Placu Zamkowym. To wyjątkowa lokalizacja, która łączy nowoczesność z historycznym charakterem miasta.
Dogodna lokalizacja
- Bliskość stacji metra: Ratusz Arsenał (1 km) oraz Nowy Świat (1,1 km).
- Liczne linie tramwajowe i autobusowe biegnące trasą W-Z oraz połączenia od ulic Miodowej i Krakowskiego Przedmieścia.
- W sąsiedztwie ekskluzywne hotele, restauracje, sklepy oraz instytucje takie jak ZUS czy Poczta Polska.
Udogodnienia w przestrzeni biurowej
- Indywidualnie sterowana klimatyzacja i ogrzewanie.
- Otwieralne okna oraz wyciszone pomieszczenia.
- Ergonomiczne wyposażenie: fotel obrotowy, szafka na klucz, szafa na dokumenty.
W cenie czynszu
- Profesjonalna obsługa recepcyjna (odbieranie telefonów, obsługa poczty i przesyłek kurierskich).
- Nielimitowany dostęp do kawy, herbaty i wody.
- Codzienny serwis sprzątający.
- Pełny dostęp do przestrzeni coworkingowej, budek telefonicznych oraz w pełni wyposażonej kuchni.
- Korzystanie z kameralnej sali konferencyjnej (3-osobowej) bez limitu.
- Ultraszybkie łącze internetowe (WiFi), media w cenie (ogrzewanie, chłodzenie, energia elektryczna, zużycie wody).
- Dostęp do wydarzeń networkingowych, szkoleniowych oraz warsztatowych.
- Codzienna dostawa prasy („Puls Biznesu” i „Gazeta Wyborcza”).
- System kontroli dostępu oraz całodobowa ochrona budynku.
Dodatkowe usługi
- Możliwość korzystania z większych sal konferencyjnych (od 8 do 12 osób) na podstawie rezerwacji.
- Parking podziemny lub naziemny za dodatkową opłatą.
- Możliwość rejestracji spółki w KRS.
Dostępne biura:
- Biuro Modern 1-6WS - 1500 euro
- Biuro Classic 1-4WS - 1500 euro
- Biuro Classic 5+6 10 WS - 4400 euro
- Biuro Classic 13 7WS - 2400 euro
Na piętrze znajduje się bistro oferujące ciepłą, rodzinną atmosferę. To idealne miejsce na chwilę relaksu lub spotkanie biznesowe przy smacznym posiłku.
Doskonałe rozwiązanie dla firm ceniących komfort pracy w prestiżowej lokalizacji. Zapraszamy do kontaktu!
Numer oferty: WIL148057
Statystyki ogłoszenia:
Podobne nieruchomości