Agencja / Deweloper

Agencja / Deweloper

Klient indywidualny

Klient indywidualny

Dodawanie ogłoszenia

Jak mogę dodać ogłoszenie?

Jeśli chcesz dodać nowe ogłoszenie odszukaj w prawym górnym rogu „Dodaj ofertę”. Następnie:

  1. wypełnij informacje o położeniu nieruchomości - kliknij przycisk „Dalej”,
  2. wypełnij „Podstawowe Informacje o Twojej nieruchomości” - kliknij przycisk „Dalej”,
  3. uzupełnij „Szczegóły oferty”.

Teraz możesz przejść do „Podglądu ogłoszenia”. W tym miejscu zatrzymaj się na chwilę. Sprawdź czy wszystko się zgadza: miejsce, cena, opis. Jeśli wszystko ok, kliknij ponownie przycisk „Dalej” i przejdź do pakietu płatności.

Jak mogę uaktywnić/opłacić moje ogłoszenie?

Jeśli chcesz aktywować lub przedłużyć swoje ogłoszenie, po jego wprowadzeniu przejdź do kolejnego kroku „Płatność”, a następnie wybierz pakiet, który Cię interesuje - kliknij przycisk „Wybierz”. W następnym kroku wybierz formę płatności „Zapłać przelewem lub kartą”. Jeśli przycisk nie jest aktywny musisz usunąć historię przeglądanych stron i pliki cookies.

Jak mogę otrzymać fakturę za zamieszczone ogłoszenie?

Jeśli chcesz otrzymać fakturę za dodane ogłoszenie, już na etapie dokonywania płatności wybierz checkbox „Chcę otrzymać fakturę VAT”. W kolejnym kroku wypełnij dane do faktury. Jeżeli, co się czasem zdarza, zapomniałeś wybrać checkbox „Chcę otrzymać fakturę VAT” po prostu skontaktuj się z Biurem Wsparcia Klienta - wsparcie@domiporta.pl, 22 555 57 40.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Napisz do nas!