Agencja / Deweloper

Agencja / Deweloper

Klient indywidualny

Klient indywidualny

Eksporty

Nie mogę wykonać eksportu.

Jeżeli chcesz wykonać eksport ofert, a widzisz jedynie komunikat o braku dostępu, skontaktuj się z naszym Biurem Wsparcia Klienta - wsparcie@domiporta.pl, 22 555 57 40. Zweryfikujemy, czy posiadasz podpiętą procedurę eksportową.

Nie mam dostępu do eksportu.

Jeżeli nie posiadasz dostępu do procedury eksportowej, skontaktuj się z Biurem Wsparcia Klienta – wsparcie@domiporta.pl, 22 555 57 40 i aktywuj procedurę. Otrzymasz dane dostępowe (login i hasło).

Dlaczego ogłoszenia nie są przypisane do poszczególnych agentów?

Aby ogłoszenia zostały przypisane do poszczególnych agentów w pierwszej kolejności musisz dodać agentów do konta, a następnie przygotować paczkę eksportową, w której ogłoszenia są podzielone na agentów. Dopiero w ostatnim kroku wykonaj eksport całościowy.

Nie widzę aktualnych ogłoszeń po wykonaniu eksportu.

Jeśli po zalogowaniu na swoje konto widzisz nieaktualne ogłoszenia, wykonaj eksport całościowy, który spowoduje usunięcie starych ofert. Jeśli wykonujesz tylko eksport przyrostowy, ogłoszenia są jedynie nadpisywane.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Napisz do nas!