Agencja / Deweloper

Agencja / Deweloper

Klient indywidualny

Klient indywidualny

Ustawienia konta

Jak zmienić dane kontaktowe?

Jeśli chcesz zmienić dane kontaktowe, przede wszystkim musisz być zalogowany na swoim koncie. Po zalogowaniu przejdź do zakładki „Ustawienia”:

  1. w zakładce „Twoje konto” możesz zmienić swój adres email
  2. w zakładce „Twoje dane kontaktowe” możesz zmienić swoje dane adresowe, telefon i nazwę firmy

Powyższe dane zmienisz poprzez wybranie przycisku „Zmień hasło” lub „Zmień dane”

Jak mogę dodać agentów?

Aby dodać agentów do konta, musisz się zalogować, a następnie przejść do zakładki „Ustawienia” > „Agenci” > „Dodaj agenta”

Jak mogę pobrać fakturę?

Jeśli chcesz pobrać fakturę VAT, zaloguj się na własne konto, a następnie przejdź do zakładki „ Płatności”.

Jak mogę uaktywnić usługę adpremium?

Jeśli chcesz włączyć usługę adpremium, musisz mieć aktywny abonament, a w kolejnym kroku przejdź do zakładki „Adpremium”. Następnie ustaw budżet jaki chcesz przeznaczyć na usługę i wybierz oferty, które mają być dodatkowo premiowane.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Napisz do nas!