Ustawienia konta
Jak zmienić dane kontaktowe?
Jeśli chcesz zmienić dane kontaktowe, przede wszystkim musisz być zalogowany na swoim koncie. Po zalogowaniu przejdź do zakładki „Ustawienia”:
- w zakładce „Twoje konto” możesz zmienić swój adres email
- w zakładce „Twoje dane kontaktowe” możesz zmienić swoje dane adresowe, telefon i nazwę firmy
Powyższe dane zmienisz poprzez wybranie przycisku „Zmień hasło” lub „Zmień dane”
Jak mogę dodać agentów?
Aby dodać agentów do konta, musisz się zalogować, a następnie przejść do zakładki „Ustawienia” > „Agenci” > „Dodaj agenta”
Jak mogę pobrać fakturę?
Jeśli chcesz pobrać fakturę VAT, zaloguj się na własne konto, a następnie przejdź do zakładki „ Płatności”.
Jak mogę uaktywnić usługę adpremium?
Jeśli chcesz włączyć usługę adpremium, musisz mieć aktywny abonament, a w kolejnym kroku przejdź do zakładki „Adpremium”. Następnie ustaw budżet jaki chcesz przeznaczyć na usługę i wybierz oferty, które mają być dodatkowo premiowane.