Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:
II. Postanowienia ogólne
2.1. Sklep internetowy, dostępny pod adresem https://www.abra-meble.pl jest prowadzony przez spółkę Domiporta (dawniej: Auto Centrum Sp. z o.o.).
2.2. Za pośrednictwem Sklepu internetowego Abra S.A. oferuje do sprzedaży przedmioty ruchome w postaci mebli oraz artykułów dekoracyjnych. Wszystkie oferowane Towary są fabrycznie nowe. Abra S.A. oferuje do sprzedaży Towary w ilościach detalicznych, tj. w ilościach wskazujących na zakup dla potrzeb indywidualnych Klientów, a tym samym nie prowadzi sprzedaży hurtowej, ani sprzedaży Towarów w celu ich dalszej odsprzedaży.
2.3. Ofertę Sklepu internetowego stanowią Towary znajdujące się na stronie internetowej Sklepu. Każdy Towar ma podaną cenę jednostkową.
2.4. Umowa sprzedaży zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim pomiędzy Klientem a Abra S.A.
2.5. Meble skrzyniowe np. meblościanka, komoda, szafa itp. są dostarczane w paczkach do samodzielnego montażu przez Klienta. Do mebli dołączona jest instrukcja montażu.
2.6. Wszystkie oznaczenia produktów i ich nazwy są użyte w celach identyfikacyjnych mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi, na które osobom uprawnionym udzielono prawa ochronnego.
III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
3.1. Zawarcie umowy sprzedaży Towaru na stronie Sklepu internetowego obywać się może na dwa sposoby: 1) poprzez uprzednie założenie konta i rejestrację Klienta na stronie Sklepu internetowego; albo 2) poprzez dokonanie zakupu bez uprzedniej rejestracji.
3.2. W przypadku wyboru przez Klienta opcji zakupu Towaru za uprzednim założeniem konta i rejestracją na stronie Sklepu internetowego, Klient powinien dokonać czynności rejestracyjnych polegających na wypełnieniu i zaakceptowaniu formularza rejestracyjnego, udostępnianego na stronie Sklepu internetowego.
3.3. Warunkiem rejestracji jest podanie przez Klienta danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz złożenie oświadczenia, że Klient zna i akceptuje postanowienia Regulaminu Sklepu oraz Polityki Prywatności
3.4. W przypadku zdecydowania się przez Klienta na dokonanie zakupu bez uprzedniej rejestracji, będzie on zobowiązany do wypełnienia stosownego formularza ze swoimi danymi w trakcie procesu zamówienia, jak również będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia, że zna i akceptuje postanowienia Regulaminu Sklepu oraz Polityki Prywatności.
3.5. Domiporta (dawniej: Auto Centrum Sp. z o.o.) może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
3.6. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze Sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Domiporta (dawniej: Auto Centrum Sp. z o.o.)
3.7. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Sklepu internetowego usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
3.8. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
4.1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.abra-meble.pl, dokonać wyboru mebli, ich kolorystyki oraz ilości, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
4.2. Wybór zamawianych towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
4.3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Potwierdzam i kupuję” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz modyfikacji w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
4.4. Po dodaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
4.5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe, złożenie oświadczenia o akceptacji Regulaminu sklepu i Polityki prywatności oraz naciśnięcie przycisku ,,Potwierdzam i kupuję”.
4.6. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Abra S.A. umowy sprzedaży Towarów zgodnie z treścią Regulaminu.
4.7. Umowę uważa się za zawartą z momentem otrzymania przez Sprzedającego Zamówienia złożonego przez Klienta.
4.8. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną „Potwierdzenie złożenia zamówienia” zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia, zgodnie z art. 21 Ustawy o prawach konsumenta.
4.9. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
V. Ceny i metody płatności
5.1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT od towarów i usług według stawki określonej odrębnymi przepisami. Cena Towarów nie zawiera kosztów przesyłki i dostawy Towarów do Klienta, które to koszty – ustalane stosownie do postanowień pkt VII poniżej – będą doliczane do ceny sprzedaży Towarów, chyba że Klient wybierze opcję odbioru osobistego Towaru bądź Abra S.A. zapewni darmową dostawę.
5.2. Cena podana przy Towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia i nie ulegnie zmianie aż do wykonania Zamówienia.
5.3. Ceny Towarów podane w Sklepie internetowym dotyczą tylko oferty Sklepu internetowego i są ważne tylko w ofercie internetowej.
5.4. Abra S.A. zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu internetowego, usuwania produktów z oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu internetowego bądź wprowadzania w nich zmian, w tym również zmiany Regulaminu. Zmiany te nie będą miały zastosowania do Zamówień złożonych przed ich wprowadzeniem.
5.5. W Sklepie internetowym istnieje możliwość płatności w następujący sposób:
Korzystając z wyżej wymienionych form płatności Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów narzuconych przez przedsiębiorców, za pomocą których płatność jest dokonywana, w szczególności banki.
5.6. Klient powinien dokonać płatności za Zamówienie oraz koszty dostawy w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży w terminie do 24 godzin, jeżeli wybrał formę przedpłaty przelewem bankowym (tradycyjny przelew) lub formę przedpłaty za pośrednictwem serwisu Przelewy 24. W przypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w powyższym terminie, Abra S.A. ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży. Po bezskutecznym upływie terminu na dokonanie płatności Abra S.A. prześle Klientowi pocztą elektroniczną na adres e-mail podany przez Klienta oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży na podstawie art. 492 k.c.
5.7. Za moment dokonania płatności uważa się:
5.8. Wszelkie płatności między Sprzedającym, a Klientem następują poprzez zapłatę sumy nominalnej wyrażonej w złotych polskich. W przypadku, gdy zwrot płatności ma nastąpić na rachunek prowadzony w walucie obcej, zostanie on zrealizowany na ten rachunek bankowy w polskich złotych. Koszty ewentualnego przewalutowania (wynikającego ze zmiany kursu walutowego) i ewentualnych opłat z tym związanych ponosi wyłącznie Klient.
VI. Realizacja Zamówienia
6.1. Przewidywany termin realizacji zamówienia jest liczony w dniach roboczych od:
6.2. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, dostępności Towaru w magazynie Sklepu bądź u producenta Towaru, z zastrzeżeniem postanowienia 6.9. poniżej.
6.3. W przypadku niedostępności części Towarów objętych Zamówieniem Klient, w terminie 14 dni od złożenia Zamówienia lub zaksięgowania płatności zgodnie z punktem 6.1, zostanie poinformowany o stanie realizacji Zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, odstąpienie od Zamówienia). Brak podjęcia przez Klienta decyzji w ciągu 10 dni roboczych od dnia przekazania mu informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, uprawnia Sprzedającego do odstąpienia od umowy i zwrotu kwot uiszczonych przez Klienta.
6.4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji Zamówienia, w przypadku gdy podane przez Klienta dane w formularzu Zamówienia są niepełne, błędne lub wzbudzają wątpliwości, co do ich prawdziwości. Ponadto Sprzedający w przypadku złożenia przez Klienta Zamówienia hurtowego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od jego realizacji (w tym od Zamówień składających się na Zamówienie hurtowe).
6.5. Każde zrealizowane Zamówienie jest dokumentowane przez Abra S.A. odpowiednim dokumentem księgowym. Klient, przy dokonywaniu zakupu, ma możliwość wyboru czy chce otrzymać Fakturę VAT.
6.6. Faktura VAT bądź paragon wystawiane są po uregulowaniu przez Klienta całej należności z tytułu realizacji Zamówienia.
6.7. W przypadku sprzedaży produktów promocyjnych lub wyprzedażowych, których ilość jest ograniczona, realizacja Zamówień uzależniona jest od kolejności wpływu Zamówienia do Sklepu. Jeżeli po złożeniu Zamówienia okaże się, że Zamówiony towar jest obecnie niedostępny, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany e-mailem o niedostępności towaru.
6.8. W sytuacji, o której mowa w pkt. 6.7., odpowiednie zastosowanie znajduje procedura opisana w pkt. 6.2.
6.9. W przypadku sprzedaży Towaru wytworzonego na indywidualne zamówienie Klienta termin realizacji Zamówienia uzależniony jest od czasu potrzebnego na wyprodukowanie Towaru zgodnie ze wskazaniami Klienta i zostanie określony na karcie poszczególnego Towaru.
VII. Dostawa Zamówienia
7.1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczypospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
7.2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się w wybrany przez Klienta sposób:
7.3. Dostawa Towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej jest obligatoryjna dla Towarów co do których - z uwagi na ustalenia z producentem bądź łatwość uszkodzenia przy przesyłce pocztowej – dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej jest wymagana. Taki rodzaj dostawy odbywa się do pierwszej napotkanej przeszkody.
7.4. Koszty dostawy zależą od typu i wagi Towaru oraz od miejsca doręczenia i będą wskazane w czasie składania Zamówienia.
7.5. Koszty dostawy dla dostawy za pośrednictwem firmy transportowej obejmują wniesienie Towaru na parter budynku.
7.6. Termin realizacji dostawy podany jest na karcie każdego produktu (z zastrzeżeniem postanowienia 6.1. powyżej) i różni się w zależności od typu Towaru, jego wagi i producenta.
7.7. Abra S.A. nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowościami (w tym pomyłkami) popełnionymi przez składającego Zamówienie w formularzu Zamówienia, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. W szczególności Abra S.A. nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Towaru w przypadku gdy dane adresowe podane przez Klienta są błędne lub niepełne. Ponowne wysłanie zamówionego Towaru po otrzymaniu przez Sprzedającego zwrotu przesyłki jest możliwe po dokonaniu ponownej wpłaty za wysyłkę oraz pokryciu kosztów związanych z dostarczeniem zwrotu. To samo dotyczy przypadku gdy Klient nie odbierze w terminie przesyłki i zostanie ona odesłana.
VIII. Odbiór Zamówienia
8.1. Odbiór Zamówienia przez Klienta musi być potwierdzony pisemnie na dokumencie dostawy.
8.2. Pisemne potwierdzenie odbioru Towaru oraz jego wydanie przenosi na Klienta prawo własności Towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia Towaru.
8.3. Podczas odbioru Zamówienia Przedsiębiorca jest zobowiązany do kontroli dostawy pod względem zgodności ilościowej z Zamówieniem oraz kontroli, czy Towary nie posiadają uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu pod rygorem utraty uprawnień z rękojmi za wady fizyczne rzeczy, chyba że wada była takiego rodzaju, że nie było możliwości wykrycia jej w tym czasie. Przedsiębiorca jest zobowiązany dokonać kontroli jakościowej i ilościowej w obecności osoby dostarczającej Zamówienie.
IX. Informacje o prawie do odstąpienia od umowy
9.1. Z zastrzeżeniem postanowienia 9.5. poniżej, każdemu Klientowi, będącemu Konsumentem i korzystającemu ze Sklepu internetowego przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży Towaru bez podania przyczyny, stosownie do przepisów Ustawy o prawach konsumenta.
9.2. Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy dostarczonej na podstawie jednego Zamówienia lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy dostarczonej na podstawie jednego Zamówienia.
9.3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi złożyć stosowne oświadczenie. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy musi być złożone wobec Abra S.A, w jeden z następujących sposobów:
Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
9.4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient będący konsumentem wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
9.5. W przypadku zakupu Towaru wytworzonego na indywidualne zamówienie Klienta, Klient nie ma prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży na podstawie przepisów Ustawy o prawach konsumenta.
9.6. W przypadku umów wskazanych w postanowieniu 9.5. powyżej Klient będący Konsumentem ma jednak prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 2 dni od dnia zaksięgowania płatności (ceny sprzedaży za Towar) przez Abra S.A. Sprzedający zobowiązuje się wystosować do Klienta wiadomość e-mail z informacją o dacie zaksięgowania płatności w dniu jej zaksięgowania.
9.7. W przypadku umów wskazanych w postanowieniu 9.5. i 9.6. powyżej, na karcie poszczególnego Towaru jak również przy składaniu Zamówienia, widnieć będzie informacja o braku możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży na mocy przepisów Ustawy o prawach konsumenta oraz o możliwości odstąpienia na podstawie postanowienia 9.6. Regulaminu.
X. Skutki odstąpienia od umowy przez Konsumenta
10.1. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Abra S.A. zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta będącego konsumentem sposobu dostarczenia Towaru innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Abra S.A.), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Abra S.A. została poinformowana o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
10.2. Abra S.A. dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie - w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Abra S.A. może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
10.3. Klient powinien odesłać lub przekazać rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Abra S.A. o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. Klient będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towarów. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
10.4. W przypadku dokonania stosownych ustaleń pomiędzy Klientem a ABRA S.A. i podjęcia przez Klienta decyzji o zwrocie Towaru bezpośrednio do jego producenta, koniecznym jest przekazanie przez Klienta do ABRY S.A. numeru listu przewozowego, który został nadany paczce ze zwracanym Towarem bezpośrednio do jego producenta. Zaleca się sporządzenie dokumentacji zdjęciowej przed i po zapakowaniu przesyłki.
XI. Reklamacje dotyczące Towarów
11.1. Sprzedający odpowiada wobec Klientów z tytułu rękojmi za wady fizyczne zakupionego Towaru na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego.
11.2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres mailowy: e-sklep@abraonline.pl. Abra S.A zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji z tytułu rękojmi za rzeczy sprzedane w rozsądnym czasie, przy czym, w razie rozpatrywania reklamacji zgłoszonej przez Klienta będącego konsumentem, termin ten nie może przekroczyć 14 dni. Odpowiedź na reklamację (zarówno uznającą jak i nie uznającą reklamacji) Abra S.A. przekazuje Klientowi pisemnie bądź w formie elektronicznej.
11.3. W przypadku braku uznania zasadności reklamacji, Klient zostanie powiadomiony o stanowisku Sprzedającego w terminie wskazanym w punkcie 11.2. powyżej z podaniem uzasadnienia decyzji. Brak informacji w terminie 14 dni wobec Klienta będącego konsumentem, oznacza uznanie reklamacji i jej realizację.
11.4. W przypadku, o którym mowa w punkcie 11.3. zdanie pierwsze, Klient będący konsumentem może zwrócić się o interwencję do powiatowego lub miejskiego Rzecznika Konsumentów.
11.4. 1 Sprawy dotyczące naruszenia praw i interesów konsumentów można wnosić do Rzecznika Konsumentów osobiście, pisemnie za pośrednictwem poczty lub elektronicznie za pośrednictwem wniosku elektronicznego dostępnego na platformie ePUAP.
11.4. 2 W celu uzyskania pomocy lub porady prawnej należy przedstawić wszystkie dokumenty dotyczące poruszanej sprawy np. umowy, faktury, dokumenty gwarancyjne, rachunki.
11.5. Abra S.A. nie jest producentem Towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
11.6. W przypadku reklamacji ilościowej lub jakościowej zaleca się niezwłoczne spisanie w obecności osoby dostarczającej Zamówienie protokołu szkody.
11.7. Bieg procesu reklamacyjnego jest uzależniony od wyboru przez Klienta podstawy prawnej dochodzonych roszczeń: gwarancja producenta lub rękojmia sprzedawcy z tytułu wad.
11.8. Wybór przez Klienta gwarancji producenta spowoduje rozpatrzenie i realizację reklamacji w terminie i na zasadach ujętych w Karcie gwarancyjnej dołączanej przez producenta do towaru.
XII. Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną
12.1. Domiporta (dawniej: Auto Centrum Sp. z o.o.) podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
12.2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Domiporta (dawniej: Auto Centrum Sp. z o.o.). O wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu internetowego.
12.3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu internetowego Klient może zgłaszać w jeden z dowolnie wybranych sposobów:
12.4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu internetowego.
12.5. Domiporta (dawniej: Auto Centrum Sp. z o.o.) zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
XIII. Ochrona danych osobowych
13.1. Udostępnione dane osobowe są przetwarzane przez Domiporta (dawniej: Auto Centrum Sp. z o.o.) w celach i na warunkach określonych zgodnie z Polityką prywatności Domiporta (dawniej: Auto Centrum Sp. z o.o.) dostępną pod adresem: https://www.abra-meble.pl/kupuj-przez-internet/, przez Abra S.A. w celach i na warunkach określonych zgodnie z Polityką prywatności Abra S.A. dostępną pod adresem: https://www.abra-meble.pl/regulamin/ lub producenta, w szczególności w celu zawarcia, zmiany, należytego wykonania i rozwiązania umowy sprzedaży oraz dokonania czynności związanych z jej rozliczeniem.
13.2. Sprzedający oraz Domiporta (dawniej: Auto Centrum Sp. z o.o.) zapewnia realizację uprawnień wynikających z Rodo oraz Ustawy o ochronie danych osobowych, w szczególności Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz prawo do ich zmiany, poprawiania i żądania ich usunięcia. Skorzystanie z prawa domagania się zmiany, poprawienia lub usunięcia danych przekazanych Sprzedającemu jest dokonywane na warunkach określonych w polityce prywatności.
XIV. Warunki techniczne
14.1. W celu korzystania z usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu Klient powinien posiadać:
XV. Postanowienia końcowe
15.1. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu abra-meble.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia oraz faktury VAT.
15.2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Abra S.A. a Klientem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.