Regulamin usługi Social Manager dla agencji nieruchomości
Regulamin usługi „Social Manager” dla rynku wtórnego
(dalej: „Regulamin Usługi Social Manager”)
- Postanowienia ogólne
- Usługa „Social Manager” świadczona jest przez Domiporta Sp. z o.o. (dalej Domiporta) na warunkach określonych w Regulaminie Serwisu internetowego Domiporta.pl (dalej: Regulamin Serwisu).
- We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie Usługi Social Manager, mają zastosowanie postanowienia Regulaminu Serwisu oraz umów abonamentowych. Przy czym, umowa abonamentowa ma pierwszeństwo przed niniejszym Regulaminem, natomiast niniejszy Regulamin ma pierwszeństwo przed Regulaminem Serwisu.
- Usługa Social Manager przeznaczona jest wyłącznie dla Użytkowników Profesjonalnych w rozumieniu Regulaminu Serwisu.
- Możliwość skorzystania z Usługi Social Manager przewidzianej niniejszym Regulaminem uzależniona jest od akceptacji niniejszego Regulaminu oraz Regulaminu Serwisu przez Użytkownika Profesjonalnego. Korzystając z Usługi Social Manager, Uczestnik oświadcza, że zapoznał się z powyższymi dokumentami i je w pełni akceptuje.
- W rozumieniu niniejszego Regulaminu Usługa Social Manager oznacza – usługę świadczoną na podstawie i na warunkach niniejszego Regulaminu, w określonym czasie, w ramach której Użytkownik Profesjonalny otrzymuje w ramach posiadanego abonamentu – zależnie od wybranego pakietu na rynku wtórnym – usługę dostarczoną przez Domiportę wspólnie z serwisami smart.fasttony.es (polegająca na automatycznych reklamach w serwisie Facebook) oraz lead-ads.fasttony.es (polegająca na pozyskiwaniu danych kontaktowych poprzez Messenger Bot) w postaci systemu o nazwie SaaS.
- Definicje
- FastTony – jedyny właściciel i operator serwisu internetowego FastTony.es działający pod adresem internetowym http://fasttony.es oraz serwisów przynależnych, tj. smart.fasttony.es oraz lead-ads.fasttony.es wraz z dostępnymi systemami (dalej: Serwis FastTony);
- Regulamin FastTony – regulamin świadczonych usług w Serwisie FastTony;
- System SaaS – narzędzie Domiporty, które udostępnia funkcje serwisów smart.fasttony.es (automatyczne reklamy w serwisie Facebook oparte na AI) oraz lead-ads.fasttony.es (pozyskiwanie danych kontaktowych poprzez Messenger Bot) oraz aplikacji mobilnej obsługującej System SaaS (Aplikacja SaaS).
- Warunki świadczenia Usługi
- Usługa Social Manager dostępna jest dla Użytkowników Profesjonalnych z rynku wtórnego - dla podmiotów prowadzących na terenie Rzeczpospolitej Polskiej działalność w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, którzy wykupili abonament w Domiporcie (tab. Nr 1 I 2) po 1 kwietnia 2019 r. lub dokonali zmiany abonamentu na abonament zakupiony według cennika obowiązującego od 1 kwietnia 2019 r.
- Użytkownicy Indywidualni nie mogą skorzystać z Usługi Social Manager.
- Usługa Social Manager jest niezależna od innych usług uregulowanych w Regulaminie Serwisu lub innych regulaminach, jednakże korzystanie z usługi jest uzależnione od posiadania abonamentu w Domiporcie. Usługa Social Manager może być łączona z innymi świadczonymi przez Domiporta Sp. z o.o. usługami abonamentowymi. Usługa Social Manager nie ma wpływu na czas aktywacji oraz sposoby płatności abonamentu Domiporta, który jest wykonywany na podstawie innych – niezależnych – zobowiązań.
- Usługa Social Manager jest płatna w wysokości uzależnionej od:
- rynku, na którym działa użytkownik,
- wybranego przez Użytkownika abonamentu w Domiporta /okresu obowiązywania.
- Usługa Social Manager jest bezpłatna w pierwszym miesiącu korzystania, jednakże tylko raz można skorzystać z tego rabatu.
- Warunki finansowe Usługi Social Manager na rynkui wtórnym, zawarte zostały w poniższej tabeli nr 1 :
tab. Nr 1
- Wskazane powyższej kwoty stanowią kwoty netto, do których należy doliczyć VAT w wysokości obowiązującej w dacie wystawienia przez Domiporta Sp. z o.o. faktury VAT.
- Opłata za Usługę Social Manager jest uzależniona od tego na jak długo jest zakupiony abonament na tę usługę (1,3,6,12M) Im dłuższy czas tym mniejsza opłata.?
- Opłaty należne Domiporta z tytułu wybranych przez Użytkownika Usług opłacane są w całości za cały okres obowiązywania abonamentu, za pośrednictwem PayU. Usługa dostępna jest po zaksięgowaniu środków na koncie Domiporta. Opłata za abonament w Domiporta dokonywana jest po otrzymaniu faktury VAT, na początku kolejnego miesiąca.
- W przypadku, gdy Użytkownik Profesjonalny wypowie Umowę na Usługę abonamentową z Domiportą, a w trakcie jej trwania zakupił Usługę Social Manager dla rynku wtórnego, która była opłacona przez niego z góry za cały okres, opłata za Usługę Social Manager nie będzie przez Domiporta Sp. z o.o. zwracana.
- Usługa SM jest dostępna wyłącznie na urządzeniach mobilnych, tj. urządzeniach elektronicznych pozwalających na przetwarzanie, odbieranie oraz wysyłanie danych bez konieczności utrzymywania przewodowego połączenia z siecią, takich jak smartfon, tablet, przy czym w rozumieniu niniejszego Regulaminu urządzeniem mobilnym nie jest komputer przenośny (laptop, notebook) oraz komputer stacjonarny.
- We wszelkich kwestiach związanych z korzystaniem przez Użytkownika Profesjonalnego z Serwisu FastTony, a nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie ma Regulamin FastTony.
- Zgodnie z Regulaminem FastTony administratorem danych osobowych Serwisu FastoTony jest FastTony.
- W przypadku braku dokonania płatności za Usługę Social Manager w terminie 7 dni, Domiporta ma prawo zablokować dostęp do Usługi Social Manager. Warunkiem uruchomienia zablokowanego konta Usługę Social Manager jest opłacenie zaległej oraz bieżącej płatności.
- Okres świadczenia Usługi
- Reklamacje
- Użytkownik Profesjonalny może składać w każdym czasie zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Domiportę, w tym skargi i zażalenia („reklamacje”). Złożenie reklamacji niezwłocznie po powzięciu przez Użytkownika Profesjonalnego zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne rozpatrzenie reklamacji.
- Reklamacje mogą być składane w formie pisemnej – bezpośrednio albo przesyłką pocztową w rozumieniu art. 3 pkt 21 ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. – na adres Domiporta Sp. z o.o. z siedzibą w Krośnie, ul. Krakowska 199, 38-400 Krosno lub w formie elektronicznej na adres: wsparcie@domiporta.pl
- Reklamacja powinna zawierać dane Użytkownika Profesjonalnego umożliwiające jego identyfikację oraz zastrzeżenia przez niego zgłaszane. Na wniosek Użytkownika Profesjonalnego Domiporta potwierdzi wpływ reklamacji pisemnie lub w inny sposób z nim uzgodniony.
- Domiporta rozpatruje reklamację niezwłocznie po jej otrzymaniu. Odpowiedź na reklamację jest udzielana bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od chwili otrzymania reklamacji, chyba że mają miejsce szczególnie skomplikowane okoliczności, uniemożliwiające rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w tym terminie. W takim przypadku Domiporta poinformuje Użytkownika Profesjonalnego, który złożył reklamację o przyczynach opóźnienia, okolicznościach, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy oraz określi przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację jest udzielana w takiej samej formie jak złożona reklamacja lub za pomocą innego – wskazanego przez Użytkownika Profesjonalnego - trwałego nośnika informacji.
- Postanowienia końcowe i zmiana Regulaminu
- Domiporta Sp. z o.o. zastrzega możliwość zmiany niniejszego Regulaminu, jak również wyłączenia ze swej oferty usług opisanych w niniejszym Regulaminie.
- Użytkownik Profesjonalny zostanie poinformowany o powyższym na 14 dni przed wprowadzeniem zmiany.
- O zmianie Regulaminu Domiporta Sp. z o.o. poinformuje Użytkowników Profesjonalnych poprzez zamieszczenie informacji na stronie Serwisu oraz wysłanie powiadomienia do Użytkownika Profesjonalnego.
- Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu lub w związku z nim jest prawo polskie.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 27.05.2019 r.
Użyte w Regulaminie pojęcia mają następujące definicje:
Usługa Social Manager jest świadczona na czas określony i jest zależna od długości posiadanego przez Użytkownika Profesjonalnego Abonamentu.