Lokal użytkowy 101,2m2, Warszawa, Mokotów
6 072 zł 60 zł/m2
Skontaktuj się

POWIERZCHNIA

101,20 m2

PRZEZNACZENIE

biuro

PIĘTRO

3 / 8

Szczegóły

Opis oferty

Bez prowizji! Szanowni Państwo, prezentujemy na wynajem powierzchnię biurową o powierzchni 101,20 m2 zlokalizowaną w budynku biurowym przy ul. Domaniewskiej w Warszawie (Mokotów). Lokal biurowy składa się z trzech gabinetów o zróżnicowanej powierzchni po. ok. 20 m2, przestrzeni recepcyjnej ok. 30m2, aneksu kuchennego, oraz salki spotkań (3-4 osoby). Biuro znajduje się na 3 piętrze od strony południowej. W tym budynku posiadamy również inne lokale biurowe o zróżnicowanej powierzchni od 20 m2, 80 m2, 120 m2 do 230 m2. Standard lokalu: - sieć teleinformatyczna VI kategoria - gniazda komputerowe i elektryczne (na oddzielnych obwodach) - wentylacja i klimatyzacja - wysokość pomieszczeń 3 m - tryskacze i czujki ppoż. - podłoga techniczna z floorboxami (możliwość relokacji) - nowa wykładzina dywanowa - malowanie ścian - dodatkowe prace aranżacyjne do indywidualnego ustalenia Informacje o Budynku: Biurowiec to 8-kondygnacyjny budynek, składający się z dwóch połączonych ze sobą części. Oferuje około 15 000 m2 nowoczesnej powierzchni biurowej na wynajem. Niezwykle oryginalna konstrukcja pod względem architektonicznym, kształtem przypominająca statek sprawia, iż jest on doskonale rozpoznawalny oraz widoczny ze wszystkich kierunków. W przeciwieństwie do obecnie budowanych budynków biurowych oferuje niesamowite przestrzenie wspólne, dając poczucie luksusu. Lokalizacja: Budynek znajduje się w samym centrum Mokotowa, przy ul. Domaniewskiej. Zaledwie 10 min pieszo do metra Wilanowska, 3 minuty do przystanku autobusowego i tramwajowego. W pobliżu Galeria Mokotów, do Portu Lotniczego tylko 15 min samochodem. Budynek znajduje się na pograniczu "Mordoru" bardzo szybki wyjazd w kierunku ul. Niepodległości, Wołoskiej i na obwodnicę Warszawy. Udogodnienia: - prysznice dla pracowników - przychodnia rehabilitacyjna - przychodnia stomatologiczna Malo Clinic - parking dla pracowników (dowolny wybór). - toalety na częściach wspólnych - sale konferencyjne do wynajmu na godziny - 7 wind (w tym dwie techniczne) - bardzo duże lobby z recepcją - możliwość rezerwacji miejsc parkingowych dla gości - budynek otwarty 24h/7dni Cena najmu to 60 zł/m2 netto oraz dodatkowe koszty eksploatacyjne w wysokości 24,50 zł/m2 netto. Do powierzchni lokalu należy doliczyć współczynnik powierzchni wspólnych w wysokości 10%. Umowa zawierana jest na min. 3 lata, wymagana jest wpłata kaucji w wysokości trzymiesięcznego czynszu. Dodatkowo: - możliwość wynajmu miejsc parkingowych, od 380 zł netto - możliwość wynajmu magazynku- od 10 m2 Warunki najmu podlegają indywidualnym negocjacjom. Serdecznie zapraszamy do kontaktu i wizji lokalnej tego niezwykłego Budynku. Opiekun oferty: Michał tel. 519pokaż telefon Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Numer oferty: 2/11692/OLW

Statystyki ogłoszenia:

Lokalizacja

Warszawa, Mokotów