Kolejny prestiżowy klient inwestycji Ethos

Kulczyk SilversteinProperties poinformował, że w nowo powstającej inwestycji na warszawskim Placu Trzech Krzyży została wynajęta kolejna przestrzeń handlowa.

Deweloperzy odpowiedzialni za inwestycję Ethos poinformowali o kolejnej podpisanej umowie najmu 500 mkw. powierzchni handlowej. Umowa została zawarta wraz z prestiżową marką motoryzacyjną, która umieści w Ethosie swój showroom. Konkretnej marki deweloper nie ujawnia. 

Ethos motoryzacyjny

Deweloper chwali się, że motoryzacyjny showroom będzie pierwszym tego typu projektem w Europie Środkowo-Wschodniej. Dotychczas takie innowacyjne koncepty są z powodzeniem rozwijane na największych handlowych ulicach Europy Zachodniej.

Ethosna Placu Trzech Krzyży to unikalne miejsce, które idealnie wpisuje się w strategię rozwoju naszego nowego najemcy. Jesteśmy niezwykle zadowoleni, iż Ethos został ostatecznie wybrany przez kolejną markę premium, doceniającą eksponowaną lokalizację na Placu Trzech Krzyży

- mówi Maciej Zajdel, Członek Zarządu Kulczyk SilversteinProperties.

Pozostali najemcy równie prestiżowi

Wśród pozostałych najemców również można się doszukać wielu prestiżowych marek. Jest między innymi: polski oddział niezwykle popularnej telewizji kablowej HBO, który będzie posiadał do swojej wyłącznej dyspozycji kilkusetmetrowy taras z przepięknym widokiem na Powiśle, Skarpę Warszawską i Stadion Narodowy – czy międzynarodowa kancelaria prawna Hogan Lovells. Nową siedzibę w Ethosiema również salon RolexW.KRUK., oferujący najlepsze produkty szwajcarskiego luksusowego potentata zegarmistrzowskiego oraz wyjątkowe kolekcje najstarszej polskiej marki jubilerskiej.

Budynek biurowo-handlowy ETHOS będzie oferował łącznie ok. 17 000 mkw. powierzchni biurowej i handlowej. Ponad 5 000 mkw. przeznaczonych jest na reprezentacyjne siedziby butików i sklepów prestiżowych i ekskluzywnych marek, w tym nieobecnych dotąd w Polsce.