Jak sprzedaje się nieruchomości dzięki Virtual Reality

Deweloperzy i agencje nieruchomościowe od zawsze mierzą się z wyzwaniem "jak sprzedać nieruchomość". Rozwój technologii daje coraz więcej narzędzi by prezentować jak najlepszą ofertę.

Bezsprzecznie najtrudniej jest sprzedać mieszkanie w inwestycji, której jeszcze nie ma. Klientom ciężko jest sobie wyobrazić mieszkanie w budynku, który nie istnieje. Z pomocą przychodzą nowoczesne technologie. 

Wirtualna rzeczywistość

Najnowszą bronią w arsenale pośredników i deweloperów jest wirtualna rzeczywistość. Za pomocą specjalnych gogli zakładanych na głowę, klient może obejrzeć dane mieszkanie bez ruszania się z punktu sprzedaży. 

Wizualizacja 3D może przedstawiać układ pomieszczenia oraz najważniejsze informacje. Dzięki temu narzędziu klient może się zapoznać z przestrzenią jakiej może oczekiwać w budynku, zanim ten zostanie zbudowany. 

Duże możliwości

Wirtualny model, który później będzie można zwiedzić, można przygotować na różne sposoby. Nic nie stoi na przeszkodzie by wnętrze było już wyposażone, a nawet posiadało wiele rodzaju wyposażenia wnętrz. 

W przeciwieństwie do budowanych pokazowych mieszkań - pokaz, dzięki zastosowaniu Virtual Reality ma dużo większe możliwości. Przede wszystkim jest w stanie pokazać całą nieruchomość wraz z małą architekturą osiedla, zielenią oraz kontekstem okolicznych budynków. Wirtualny model wraz z wizualizacją można wykonać jeszcze na etapie projektowania. 

Polnord inwestuje w VR

Jednym z pierwszych deweloperów w kraju, który inwestuje w VR jest Polnord S.A.. Za pomocą specjalnych gogli w biurach sprzedaży można obejrzeć i przejść się po najnowszych inwestycjach: Studio Morena, Fotoplastykon oraz Neptun