Każdy w dzieciństwie miał "bazę". Teraz IKEA daje instrukcję, jak zrobić ją w domu

IKEA dała się poznać jako producent mebli, który doskonale wykorzystuje niebanalne reklamy do promowania swoich produktów. Rosyjski oddział tej firmy, w związku z panującą izolacją opublikował dokładną instrukcję jak zbudować "bazę dla dzieci" w domu.

Chyba każdy w dzieciństwie bawił się w "bazę" czy "domek". Na dworze bądź w domu, tworząc ją z koców, materacy i krzeseł. 

Zobacz wideo Kryzys na rynku nieruchomości? Co go różni do krachu z 2009 roku?

Spece od reklamy z rosyjskiego oddziału sieciówki, a konkretniej z obsługującej go agencji reklamowej Instinct - postanowili wykorzystać ten motyw i zagrać na sentymentach i wspomnieniach dzieciństwa. 

Znalazłem mieszkanie, znalazłem dom. Znalazłem serwis, na którym są. 

Publikując w internecie dokładną instrukcję, jak przy użyciu mebli przygotować "bazę", dali zajęcie najmłodszym, którzy mogą się nudzić w czasie izolacji, a przy okazji zareklamowali topowe meble z katalogu. 

Kampania reklamowa 

W kampanii promocyjnej przedstawiono sześć schematów budowy przy wykorzystaniu mebli, koców i materaców popularnej marki. Każdy z nich zawiera instrukcję, jak wykonać "bazę" oraz spis potrzebnych elementów.

 

Część z proponowanych budowli zawiera nawet komponent odpowiedzialny za oświetlenie wraz z propozycją montażu, czyli sposób zamocowania popularnych lampek, co ma dzieciom ułatwić zabawę wewnątrz "bazy". Poszczególne elementy łączy się spinaczami do bielizny bądź sznurkiem. Aby podkreślić rodowód marki, każda z propozycji w swojej nazwie posiada szwedzkie litery.

 

Akcja IKEA tak się spodobała w Rosji, że otrzymała swój własny hashtag, który można przełożyć na polskie "jestem w domku IKEA". Użytkownicy instagrama, spontanicznie dzielą się zdjęciami wykonanych przez siebie konstrukcji i oznaczają wspomnianym hashtagiem. 

Źródło: boredpanda.com

Więcej o:
Komentarze (2)
Każdy w dzieciństwie miał "bazę". Teraz IKEA daje instrukcję, jak zrobić ją w domu
Zaloguj się
  • pamejudd

    Oceniono 1 raz 1

    Mogli jeszcze kogoś do korekty zatrudnić.

  • bromba_bez_glusia

    0

    "Aby podkreślić rodowód marki, każda z propozycji w swojej nazwie posiada szwedzkie litery."

    A jakież to specyficzne dla Szwecji litery są w nazwach Kroking, Stefan i Nattjasmin?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX