W Domiporcie zarezerwujesz nieruchomość jak wakacje w Airbnb

Proces poszukiwania mieszkania nigdy nie był w Polsce tak prosty. Korzystając z innowacyjnego narzędzia "Rezerwacji Online", można zarezerwować wybraną nieruchomość jednym kliknięciem, jak wakacje w Airbnb. Nowa usługa Domiporty to wybawienie dla pośredników nieruchomości, przeciążonych obsługą niezdecydowanych klientów.

Rezerwacje Online to nowe narzędzie stworzone przez Domiportę w ramach innowacyjnego projektu „Be PropTech”. Po raz pierwszy w Polsce, użytkownik poszukujący nieruchomości będzie mógł ją zarezerwować bez wychodzenia z domu, jednym kliknięciem zapewniając sobie pierwszeństwo zakupu lub wynajmu. Agenci nieruchomości, otwarci na nowe technologie, dzięki Rezerwacjom Online zyskają dostęp do klientów faktycznie zainteresowanych daną nieruchomością. Narzędzie wzorowane jest na działających na całym świecie serwisach służących do rezerwacji nieruchomości wakacyjnych - Airbnb i Booking.com

Wyróżnij się na czerwono

Jak to działa w praktyce? Nowa funkcjonalność serwisu domiporta.pl pozwala nadać ofertom pozyskanym na wyłączność unikalny status i opatrzeć je widocznym czerwonym przyciskiem „Rezerwuj Online”. W zamian za otrzymaną opłatę rezerwacyjną agent zobowiązuje się zaprezentować klientowi wskazaną nieruchomość i zapewnić mu pierwszeństwo zakupu. Zarówno okres rezerwacji, jak i wysokość opłaty są bardzo elastyczne – pośrednik sam dopasowuje je do typu nieruchomości oraz skali zainteresowania rynku daną ofertą.

Sam zdecyduj, ile chcesz zarobić

Okres rezerwacji wynosi od 1 do 7 dni. W tym czasie opiekun oferty powinien skontaktować się z klientem, umówić spotkanie oraz zaprezentować nieruchomość. Wysokość opłaty rezerwacyjnej powinna mieścić się w przedziale od 50 do 500 złotych. O długości okresu rezerwacji oraz wysokości swojego zarobku decyduje pośrednik, który sam przypisuje je do wskazanej oferty. 80% kwoty wpłaconej przez klienta trafia do agenta, a pozostałe 20% to opłata manipulacyjna pobierana przez Domiportę.

Specjalna promocja

Domiporta przyjmuje na siebie obowiązek technicznej obsługi procesu rezerwacji włączając w to płatność, której użytkownik dokonuje pay-by-linkiem. Bierze też na siebie rozpatrywanie ewentualnych reklamacji klientów. W przypadku odwołania rezerwacji przez pośrednika, użytkownik otrzymuje zwrot całości wpłaconej kwoty. Wystawca oferty może w każdej chwili zrezygnować ze statusu „rezerwuj online”. Jeśli nieruchomość zostanie przez kogoś zarezerwowana, a spotkanie nie odbędzie się z winy pośrednika, to poniesie on koszt 20% opłaty rezerwacyjnej.

- Nieruchomości opatrzone statusem „Rezerwuj Online” są przez nas traktowane priorytetowo. Zapewniamy im specjalną promocję, dedykowaną sekcję na stronie głównej naszego serwisu oraz inne działania marketingowe – zapewnia Piotr Przybysz, dyrektor ds. strategii biznesowej Domiporta i współtwórca nowego narzędzia.

Sposób na zabieganego klienta

Rezerwacje Online to innowacyjne narzędzie, które przybliża nowoczesnych, mobilnych i bardzo wymagających użytkowników Domiporty do zakupu mieszkania „na jeden klik”. Proces rezerwacji jest intuicyjny i składa się z 3 prostych kroków: wypełnienia formularza kontaktowego, zaakceptowania regulaminu oraz dokonania płatności. 60% użytkowników portalu to tzw. Milenialsi, czyli osoby, które żyjąc intensywnie chcą załatwiać jak najwięcej spraw online, 24h na dobę. Zawiłe procedury, konieczność wykonywania telefonów w godzinach pracy i brak poczucia komfortu zniechęcają ich do zawierania transakcji. 

- Pośrednik korzystający z nowego narzędzia zyskuje kontakt do klienta faktycznie zainteresowanego daną nieruchomością. Dzięki temu nie traci czasu na bezproduktywne spotkania i bezskuteczne próby połączenia telefonicznego. Osoba, która zapłaciła za pierwszeństwo zakupu z pewnością jest zmotywowanym klientem – uważa Piotr Przybysz.

Więcej o: