Rewolucyjna promocja

Dariusz Brzostek

Deweloper z francuskim kapitałem ogłosił specjalną ofertę z okazji Święta Narodowego Francji. Podczas najbliższych dni otwartych na klientów będą czekały miłe niespodzianki - przekonuje spółka Bouygues Immobilier Polska

"Bonjour Paris" - nawołuje w swojej najnowszej reklamie firma Bouygues Immobilier Polska. "14 lipca - Święto Narodowe Francji" - czytamy w reklamie inwestora. Z tej okazji spółka postanowiła przygotować rewolucyjną ofertę dla klientów. Portal GazetaDom.pl szybko prześwietlił, co kryje się za tą nietypową ofertą i jaki będzie miała ona wpływ na cennik mieszkań. Promocja okazała się ciekawym zabiegiem marketingowym, będzie obowiązywała na trzech osiedlach budowanych przez tego inwestora.

W przypadku osiedla Villa Parc na warszawskiej Ochocie spółka przygotowała 5 proc. rabat dla pierwszych pięciu mieszkań sprzedanych do niedzieli 18 lipca. Promocja dotyczy tylko mieszkań 2 i 3 pokojowych. Największy wpływ rewolucja wywarła na osiedlu Villa Arte na warszawskiej Woli.

- Promocja na Villi Arte będzie dotyczyła 5 pierwszych mieszkań sprzedanych podczas weekendu. Klienci otrzymają nie tylko 5 proc. upustu w związku z rewolucją cenową, dodatkowo deweloper udzieli im kolejnej 5 proc. zniżki związanej z promocją wakacyjną - usłyszeliśmy w siedzibie spółki. Czyli od ceny obowiązującej (podanej na stronie internetowej) odejmujemy 5 proc., a potem kolejne 5 proc. Tu także promocja dotyczy tylko mieszkań 2 i 3 pokojowych.

Trzecia promocja dotyczy osiedla domów jednorodzinnych Le Village w Józefosławiu . Rewolucyjne ceny będą obowiązywały na cztery domy. I tak kupując dom o powierzchni 159 m kw. klient otrzyma upust w kwocie 25 tys. zł. Nowa cena to 840 tys. zł. Jeszcze większy będzie rabat przy zakupie domu o powierzchni 172 m kw. Dotychczasowa cena 952,3 tys. zł została obniżona o 62,3 tys. zł.

Zapytaliśmy inwestora, dlaczego zdecydował się na taką rewolucyjną akcję. - Jesteśmy firmą z korzeniami we Francji i francuskie Święto Narodowe to dla nas okazja, aby o tym przypomnieć - mówi Katarzyna Rauber, dyrektor sprzedaży i marketingu Bouygues Immobilier Polska. - Ciągle też szukamy nowych pomysłów na to, aby zainteresować klientów naszymi inwestycjami i zaoferować im coś atrakcyjnego. Lato to przyjemny okres, którego atmosfera sprzyja poszukiwaniu nowego mieszkania czy domu. Chcielibyśmy, aby nasza dobra oferta pozwoliła klientom zakończyć te poszukiwania sukcesem - dodaje.

 
Weź udział w dyskusji (0)
POLECAMY
"Planowałeś zakup mieszkania? Oni właśnie zdmuchnęli ci je sprzed nosa. I 649 innym"
"Celowy zabieg przy kredycie bez wkładu własnego? W Krakowie załapie się np. jedynie kilka procent lokali"
"Mieszkania stanieją? Masowe kupowanie nieruchomości ma być zakazane. "Intensywnie nad tym pracujemy""
"Kredyt bez wkładu własnego. Znamy szczegóły. Trójka dzieci obniży ratę kredytu o 400 zł"
"To się dzieje! CPK kupiło pierwsze grunty pod budowę ogromnego lotniska"
"Rząd chce zainstalować licznik w każdym mieszkaniu. Będzie nowy obowiązek. I zrobi się zimno?"