Gazowy marketing od nieruchomości do piwa

qub

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo po cichu zmieniło dyrektora marketingu. To stanowisko objęła Anna Heinrich, która wcześniej była dyrektorem marketingu w Browarze Łomża.

Wcześniej przez pół roku dyrektorem marketingu PGNiG był Stanisław Plakwicz, dyrektor zarządzający w PZU w latach 2001-2003. Pod koniec zeszłego roku spółka Dom Development poinformowała o wyborze Plakwicza do swojej rady nadzorczej na koleją kadencję, ogłaszając przy tym, że jest on nadal dyrektorem PGNiG. Jednak biuro prasowe gazowego koncernu poinformowało nas, że Plakwicz skończył pracę w PGNiG już pod koniec października i zrezygnował także z rady nadzorczej firmy Geovita (spółka PGNiG, zarządzająca ośrodkami wypoczynkowymi gazowego koncernu). W środę Dom Development skorygował wcześniejszy komunikat i podał, że Stanisław Plakwicz nie jest już dyrektorem w PGNiG, lecz prezesem spółki Metropolitan Properties.

 
Weź udział w dyskusji (0)
POLECAMY
"Planowałeś zakup mieszkania? Oni właśnie zdmuchnęli ci je sprzed nosa. I 649 innym"
"Celowy zabieg przy kredycie bez wkładu własnego? W Krakowie załapie się np. jedynie kilka procent lokali"
"Mieszkania stanieją? Masowe kupowanie nieruchomości ma być zakazane. "Intensywnie nad tym pracujemy""
"Kredyt bez wkładu własnego. Znamy szczegóły. Trójka dzieci obniży ratę kredytu o 400 zł"
"To się dzieje! CPK kupiło pierwsze grunty pod budowę ogromnego lotniska"
"Rząd chce zainstalować licznik w każdym mieszkaniu. Będzie nowy obowiązek. I zrobi się zimno?"