Domiporta.pl - nieruchomości mamy we krwi

Bartłomiej Baranowski
20.03.2018 10:48
A A A
Domiporta.pl - nieruchomości mamy we krwi

Domiporta.pl - nieruchomości mamy we krwi (domiporta.pl / Canva.com)

Co jest najpiękniejsze w nieruchomościach? Jest to branża elitarna, a jednocześnie dotyka każdego. Ta zabawna zależność napędza Nas do działania. Byśmy mogli pomóc wszystkim szukającym oraz oferującym najlepsze oferty na rynku.

Nasza przygoda z nieruchomościami w Polsce zaczęła się bardzo wcześnie, bo już w 1991 roku, gdy pojawiliśmy się na rynku. Szeroki dostęp do internetu był jeszcze w sferze marzeń, ale już wtedy czuliśmy nadchodzące zamiany na rynku.

Tworzymy historię

Do czerwca 2008 roku Trader.com (Polska) stanowiła część międzynarodowego koncernu Trader Media East. To właśnie wtedy dołączyliśmy do grupy Agora S.A. uzyskując potężnego partnera medialnego. Do dziś kontynuujemy tą współpracę opartą na wzajemnym szacunku i w imię jak najlepszego wykorzystania naszych zasobów.

Skład serwisu Domiporta.pl około 2009 rokuSkład serwisu Domiporta.pl około 2009 roku domiporta.pl

Obecnie jesteśmy jednym z największych serwisów nieruchomościowych w kraju. Ale tu nie chodzi o duże liczby bądź setki tysięcy transakcji, które bez naszego udziału by się nie udały. Tu chodzi o wzajemny szacunek jaki zdobyliśmy w czasie wielu lat współpracy z naszymi kontrahentami.

Nasi biznesowi partnerzy są z nami na dobre i złe. Nie ukrywamy, że mieliśmy słabsze miesiące. Nie udajemy, że zawsze były same sukcesy. Ale to, że wśród agencji nieruchomości jest tylu naszych przyjaciół świadczy, że przede wszystkim warto rozmawiać i współpracować. Ten szczególny dialog cenimy sobie ponad wszystko. Czy już jesteś naszym przyjacielem? Jeżeli nie, mówimy Ci "dzień dobry, zapraszamy do współpracy".

Współpracujmy - rozmawiajmy

Jeżeli z jakiś powodów jeszcze nie słyszałeś bądź nie słyszałaś o serwisie nieruchomościowym Domiporta.pl, to proszę. Oto parę konkretów, które na każdym powinny zrobić wrażenie.

Domiporta.pl to - 803 tysiące odwiedzin użytkowników, którzy wykonali prawie 16,2 milionów odsłon. A to tylko wynik za luty, co było wzrostem o 49 procent względem poprzedniego roku.  

Tu nie chodzi o liczby. Lecz o zaufanie jakim możemy się darzyć wśród agencji nieruchomościowych i deweloperów. Ci co Nas znają - wiedzą, że stale się rozwijamy. Staramy się dostrzec luki w branży, którą można wykorzystać do tworzenia innowacyjnych rozwiązań.

 

Takim pomysłem jest chociażby Giełda Leadów - narzędzie wyjątkowe, wspomagające agencje oraz deweloperów za pomocą naszego autorskiego algorytmu opartego o Big Data.

Czekamy na Ciebie

Czy już się z Nami kontaktowałeś?:) 

Skomentuj:
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE