Rozpoczyna się nowy sezon w deweloperce

Po wakacyjnej przerwie deweloperzy ruszają pełną parą ze swoimi ofertami. Na klientów czekają nowe inwestycje, wiele promocji i rabatów. Nie zabraknie także mieszkaniowych hitów

W najbliższy weekend (4 i 5 września) rozpoczynają się pierwsze w tym półroczu targi nieruchomości. W warszawskiej hali Expo dziesiątki inwestorów, doradców i ekspertów od rynku nieruchomości będą prezentować swoje inwestycje. Tydzień później kolejne targi nieruchomości na Torwarze. I tak będzie niemal co tydzień w różnych miastach Polski. Co oznacza nowy sezon dla kupujących? Przede wszystkim możliwość skorzystania z dużych rabatów, niezliczone promocje a przede wszystkim hity na rynku mieszkaniowym.

Kupujących najbardziej jednak interesują nowe inwestycje. A tych nie zabraknie w nowym sezonie. Trzy nowe projekty zaprezentuje spółka Ronson Development. Dwie inwestycje powstaną w Warszawie, trzecia w Łomiankach. Deweloper rozpoczął sprzedaż mieszkań w innych inwestycjach m.in. we Wrocławiu. Nowe projekty Warszawie to osiedle Verdis na Woli, które będzie się składało z ośmiu budynków z 346 mieszkaniami oraz osiedle Sakura na Mokotowie (tu powstanie 99 mieszkań). Z kolei w Łomiankach powstanie duże na 500 mieszkań osiedle Naturalis.

Nowości zaprezentuje także inne firmy. Spółka Rogowski Development zaprezentuje inwestycję Apartamenty Mińska Tarfo. Kolejny deweloper, spółka Unidevelopment rozpocznie sprzedaż mieszkań w inwestycji Point House na Mokotowie a firma Kreator Dom zaoferuje klientom osiedle jednorodzinnych segmentów Roxana w podwarszawskim Ożarowie. Nie zabraknie także znanych w zeszłych latach promocji. APM Poland do każdego zakupionego domu w stanie deweloperskim dołoży samochód osobowy. Specjalne ceny promocyjne przygotowała spółka Dompol. Promocyjne ceny domów o powierzchni 175 m kw. zaoferuje HTC Invest.

Będzie też hit na rynku mieszkań

Co jeszcze czeka na klientów w nowym sezonie? Spółka Dolcan zapowiedziała, że ujawni szczegóły swojej najnowszej inwestycji. Deweloper wprowadzi do oferty zupełnie nowe rozwiązanie, które według ekspertów ma szansę stać się hitem na rynku mieszkaniowym. - Propozycja stanowić będzie odpowiedź na zapotrzebowanie konsumentów po kryzysie finansowym - mówi Alicja Dolińska, dyrektor działu marketingu i reklamy w firmie Dolcan.

- Wprowadzamy do swojej oferty cztery inwestycje o zupełnie innym charakterze niż te, z którymi klienci spotykali się do tej pory. Skupiliśmy się na zaspokojeniu najważniejszych potrzeb lokatorów - zapewniamy oszczędności finansowe, samodzielne gospodarowanie kosztami i maksymalny komfort mieszkania. Pierwszą inwestycję, która charakteryzuje się tymi cechami, przedstawimy już w najbliższy weekend - zapowiada dyrektor Dolińska. Nam udało się dowiedzieć, że inwestor zaprezentuje klientom możliwość wygodnego mieszkania bez konieczności płacenia czynszu.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.