Mieszkanie na Walentynki

Jesteś zakochany? To masz u nas specjalną promocję - przekonują deweloperzy. I przekonują, że w najbliższy weekend handlowcy będą mieć dla nas otwarte serca

"Walentynkowa promocja!" - takim hasłem zachęca na swojej stronie internetowej firma Wilanów Investments. Spółka przygotowała niespodziankę dla zakochanych na najbliższy weekend. Specjalną promocją objęte zostały wybrane mieszkania i apartamenty o powierzchni od 70 do 120 m kw. w budynkach Royal Axis, At Center i Fountain na osiedlu Nowy Wilanów.- Warto nas odwiedzić, bo przygotowaliśmy specjalny cennik Walentynkowy - przekonuje nas handlowiec.

Widać, że spece od reklamy i marketingu napracowali się, by umilić każdemu ten wyjątkowy dzień. Na stronie dewelopera do zakupu ma zachęcić specjalny klucz z kilkudziesięcioma sercami dla zakochanych.

Czy inni deweloperzy także spojrzą życzliwiej na pary. Dzwonimy do kilkunastu przypadkowo wybranych firm deweloperskich. W głosach większości handlowców słychać, że nie obce jest im to święto.

Na zakochanych czeka spółka ROBYG. Firma zaoferuje klientom upusty w trzech swoich inwestycjach. - Zarówno dla par jak i pojedynczych klientów przygotujemy atrakcyjne niespodzianki. Wystarczy, że w tym dniu klienci przyjdą do naszych biur w City Apartments Żoliborz lub w inwestycji Nowa Rezydencja Królowej Marysieńki w Wilanowie.

Zakochani klienci mogą przebierać w licznych ofertach. - Walentynki to wspaniała okazja, by wyróżnić się wśród konkurencji - mówi portalowi GazetaDom.pl, jeden z dyrektorów sprzedaży. Inni wypowiadają się w podobnym tonie.

"Kochamy naszych klientów" - przekonuje z kolei w swojej najnowszej reklamie firma Bouygues Immobilier Polska. "Zakochanie to nieracjonalne, ale jakże fantastyczne uczucie! Zupełnie jak nasza limitowana oferta! - zachęca spółka.

Deweloper przygotował 3 proc. upust dla zakochanych, którzy w ciągu dwóch dni 13 i 14 lutego zdecydują się na zakup mieszkań w jednej z trzech jego inwestycji. Oferta obejmuje siedem pierwszych mieszkań. A co będzie jeżeli w biurze sprzedaży pojawi się więcej par?- dopytujemy. Handlowcy przekonują, że dla każdego klienta mają otwarte serce i nikt nie wyjdzie niezadowolony z ich inwestycji. "Skorzystaj z promocji walentynkowej" - przekonują klientów.

Kochani deweloperzy, a nie można tak przez cały rok pokochać klientów? Uczucie na pewno będzie odwzajemnione. Tego jestem pewien i daję wam sto procent gwarancji. Klienci będą tego samego zdania.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.