Domiporta.pl z nowymi partnerami zwiększa swój lokalny zasięg

Domiporta.pl nawiązała współpracę z ogólnopolską siecią portali miejskich Twoje-Miasto.pl, a także z lokalnymi serwisami iwarszawa.pl, ilodz.pl oraz egorzow.pl. Dzięki temu lokalni odbiorcy mają szansę dotrzeć do większej liczby ofert z rynku nieruchomości. Jest to kolejny etap działań, które mają na celu rozszerzenie zasięgu i skuteczności ofert serwisu Domiporta.pl w regionach..
W ramach współpracy z nowym partnerem, od początku czerwca, oferty z serwisu Domiporta.pl dostępne są w aż 122 portalach miejskich należących do sieci Twoje-Miasto.pl. Każda oferta umieszczona w serwisie Twoje-Miasto.pl zawiera informację o danej nieruchomości wraz z logotypem Domiporta.pl. Użytkownicy zainteresowani ogłoszeniem zostają przekierowywani do serwisu Domiporta.pl, gdzie udostępnione są szczegółowe informacje dotyczące oferty. Analogicznie, ogłoszenia z serwisu Domiporta.pl, eksponowane są w trzech serwisach partnerskich skierowanych do mieszkańców Warszawy (iwarszawa.pl), Łodzi (ilodz.pl) oraz Gorzowa (egorzow.pl).

Serwis Domiporta.pl stale poszerza sieć partnerstw, zwiększając tym samym skuteczność ogłoszeniową i zasięg. Z kwietniowych danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że obecnie z serwisu Domiporta.pl miesięcznie korzysta ponad pół miliona użytkowników, którzy generują prawie 25 mln odsłon.