Domiporta.pl rozwija sekcję rynku pierwotnego.

Serwis Domiporta.pl wprowadził nowe rozwiązania dla deweloperów i klientów serwisu poszukujących nieruchomości na rynku pierwotnym. Zmieniony został layout sekcji oraz powstał nowy model prezentacji ofert i inwestycji. Nawigacja i obsługa serwisu jest teraz jeszcze bardziej intuicyjna.
"Staramy się, aby nasz serwis jak najlepiej odpowiadał na potrzeby rynku. Dostarczamy deweloperom nowoczesnych rozwiązań, dzięki którym promocja ofert w Internecie jest prosta i skuteczna. Dbamy o użytkowników poszukujących ofert sprzedaży nieruchomości, nieustannie wprowadzamy ulepszenia w sposobie prezentacji, grupowaniu i sortowaniu ofert. Naszą ambicją jest jak najskuteczniejsze łączenie sprzedawców i nabywców nieruchomości" - tak o zmianach opowiada Agnieszka Grotkowska, Dyrektor Sprzedaży serwisu Domiporta.pl.

Wśród rozwiązań dla klientów pojawił się nowy-sposób prezentacji- Katalog Ofert Deweloperskich, przystosowany do wymagań rynku pierwotnego. Oferty zostały pogrupowane w inwestycje, dzięki czemu nabywcy mogą łatwiej i szybciej wyszukać interesujące ich informacje.

Z myślą o deweloperach serwis Domiporta.pl przygotował możliwość szczegółowego opisania, oznaczenia na mapie i zaprezentowania swoich inwestycji, w formie przejrzystej galerii. Ponadto klienci profesjonalni otrzymali nowe możliwości promocji ogłoszeń i inwestycji, w tym: boks z logotypami, sekcję "Wyróżnione inwestycje" oraz kategorię "Inwestycje polecane".

Kontakt dla mediów:

Małgorzata Mleczko, Świeża Bazylia PR, e-mail mmleczko@swiezabazylia.pl, tel. 668 046 599

Jolanta Jędrysek, Agora S.A., e-mail jolanta.jedrysek@agora.pl, tel. 507 093 990