Outlet na Annopolu

Firma Neinver rozpoczęła budowę zapowiadanego od prawie trzech lat outletu na Annopolu.
Outlet Factory Warszawa Annopol za 61 mln zł zbuduje firma Budimex, która właśnie weszła na plac budowy na działce między ulicami Annopol, Toruńską i Białołęcką. Dwukondygnacyjna hala z antresolą zaprojektowana przez pracownię APA Wojciechowski ma mieć 19,7 tys. m kw. powierzchni najmu. Zostanie ona podzielona na 120 sklepów oferujących końcówki serii produktów popularnych marek. Wewnątrz hali zaprojektowano jasne przestronne alejki, sklepy mają mieć przeszklone witryny. Przed budynkiem zaprojektowano parking na 1,4 tys. aut.

Pozwolenie na budowę Neinver dostał latem 2009 r. Z rozpoczęciem inwestycji czekał jednak do tej pory, m.in. z powodu kłopotów ze zdobyciem finansowania.

- Dziesięć lat po uruchomieniu w Ursusie pierwszego centrum wyprzedażowego w Polsce budujemy już drugie Factory w Warszawie - tym razem na prawym brzegu Wisły. Ta część miasta dynamicznie rozwija się w ostatnich latach, dlatego postanowiliśmy wzbogacić jej ofertę handlową o dobrze zlokalizowane i skomunikowane centrum outlet w Białołęce - mówi Barbara Topolska, dyrektor generalna Neinver Polska.

Wśród najemców Factory Warszawa Annopol znajdą się m.in: Tommy Hilfiger, Brand, Lee Cooper, Levis, Reserved, Mohito, Cropp, House, VistulaRey Jay, Cross, Big Star, MC Arthur, Soda, Face Just Be Yourself, Tom Tailor, Sabra, 4F, Vero Moda, Wrangler/Lee, Digel, Willsoor, Gatta, Clarks, Kazar, Ochnik, Salamander, VIP Collection, Wittchen, Ko-ara, InMedio, Reebok, Campus, Dajar, Coffee Heaven i Empik Café. Otwarcie centrum zaplanowano na pierwszy kwartał 2013 r.

Inwestor chwali się, że obiekt na Annopolu jest pierwszym w Polsce obiektem handlowym, który już w trakcie projektowania został poddany certyfikacji BREEAM potwierdzającej jego ekologiczny charakter.