Witaj! Dobrze trafiłeś.

Reklama w serwisie Domiporta.pl? TAK!

Domiporta.pl to jeden z największych polskich serwisów z ogłoszeniami nieruchomości.

Co miesiąc odwiedza nas 872 000 użytkowników, generując ponad 20 000 000 odsłon (MegaPanel, sierpień 2015). Współpracujemy głównie z agencjami nieruchomości i deweloperami z całego kraju oraz branżą finansową.

W dobie nieograniczonego rozwoju technologii komunikacyjnych i wyostrzonej konkurencji, pragniemy świadczyć usługi najwyższej jakości. Wykorzystujemy nowe możliwości komunikacyjne oraz medialne tak, aby nasze działania były satysfakcjonujące dla wszystkich użytkowników oraz partnerów biznesowych.

Jako jeden z brandów grupy AGORA S.A. mamy możliwość promowania naszych ogłoszeń również w serwisach partnerskich takich jak Gazeta.pl – dzięki temu docieramy do szerokiego grona użytkowników przez co zwiększamy widoczność i dostępność ofert.

Słowo „Domiporta” to po łacinie ślimak. Uznaliśmy, że jest to dobra nazwa dla serwisu nieruchomościowego, ponieważ ślimak jest symbolem posiadania własnego domu.

Domiporta.pl na tle konkurencji

Dopasowanie odsłon i użytkowników

Wysoki poziom dopasowania odsłon i użytkowników wśród osób w przedziale wieku 25-44 lat.

Płeć
  • 63 % dopasowanie użytkowników Domiporta.pl
  • 62 % dopasowanie odsłon Domiporta.pl
Affinity index Domiporta.pl w grupie celowej „wiek 25-44 lata” wynosi 149, przy affinity konkurencji w przedziale 101 – 122.
  • morizon.pl
  • dom.gratka.pl
  • nieruchomosci-online.pl
  • otodom.pl
  • olx.pl - nieruchomości

Wysoki poziom dopasowania użytkowników i odsłon wśród osób z największych miast w wieku 25-34 lat.

Wykształcenie
  • 8 % dopasowanie użytkowników Domiporta.pl
  • 8 % dopasowanie odsłon Domiporta.pl
Affinity index Domiporta.pl w grupie celowej „wiek 25-34 lata i miasta 500 tys. +” wynosi 268, przy affinity konkurencji w przedziale 89 – 258.
  • morizon.pl
  • dom.gratka.pl
  • nieruchomosci-online.pl
  • otodom.pl
  • olx.pl - nieruchomości

Najwyższy poziom dopasowania odsłon i użytkowników wśród  osób z wykształceniem wyższym w przedziale wieku 25-44 lat.

Wiek
  • 15 % dopasowanie użytkowników Domiporta.pl i Gazeta.pl
  • 19 % dopasowanie odsłon Domiporta.pl i Gazeta.pl
Affinity index Domiporta.pl w grupie celowej „wiek 25-44 i wykształcenie wyższe” wynosi 130, przy affinity konkurencji w przedziale 104 – 113.
  • morizon.pl
  • dom.gratka.pl
  • nieruchomosci-online.pl
  • otodom.pl
  • olx.pl - nieruchomości

Najwyższy poziom dopasowania użytkowników i odsłon wśród osób z dochodem powyżej 3 tys. zł

Miejsce zamieszkania i wykształcenie
  • 15 % dopasowanie użytkowników Domiporta.pl
  • 24 % dopasowanie odsłon Domiporta.pl
Affinity index Domiporta.pl w grupie celowej „dochód netto powyżej 3 tys. zł” wynosi 145, przy affinity konkurencji w przedziale 107 – 138.
  • morizon.pl
  • dom.gratka.pl
  • nieruchomosci-online.pl
  • otodom.pl

Zasięg naszego serwisu

W czwartym kwartale 2015 roku zarejestrowaliśmy w serwisie ponad 3 500 000 odwiedzających serwis!

  • 10 % wzrost r/r dla zapytań przesłanych do agencji nieruchomości
  • 15 % wzrost r/r dla zapytań wysłanych ogółem
  • O blisko 42 % wzrost r/r ruchu mobilnego (wizyt w serwisie z wykorzystaniem urządzeń mobilnych).
Ruch z profili społecznościowych
Social traffic to ruch bezpośredni, który pochodzi z profili społecznościowych serwisu takich jak Facebook, Pinterest, Twitter, Google+ czy Linkedin.
(Źródło: Gemius Traffic)

W czwartym kwartale 2015 roku zarejestrowaliśmy w serwisie ponad 3 500 000 odwiedzających serwis!

  • 10 % wzrost r/r dla zapytań przesłanych do agencji nieruchomości
  • 15 % wzrost r/r dla zapytań wysłanych ogółem
  • O blisko 42 % wzrost r/r ruchu mobilnego (wizyt w serwisie z wykorzystaniem urządzeń mobilnych).
Ruch bezpośredni
Direct traffic to ruch bezpośredni pochodzący przede wszystkim od użytkowników, którzy weszli na serwis, wpisując adres strony w polu przeglądarki.
(Źródło: Gemius Traffic)

W czwartym kwartale 2015 roku zarejestrowaliśmy w serwisie ponad 3 500 000 odwiedzających serwis!

  • 10 % wzrost r/r dla zapytań przesłanych do agencji nieruchomości
  • 15 % wzrost r/r dla zapytań wysłanych ogółem
  • O blisko 42 % wzrost r/r ruchu mobilnego (wizyt w serwisie z wykorzystaniem urządzeń mobilnych).
Ruch organiczny
Organic traffic to ruch organiczny (bezpłatny), który pochodzi z organicznych wyników wyszukiwania wyświetlanych w wyszukiwarce np. przez Google.
(Źródło: Gemius Traffic)

Domiporta.pl w mediach

O sile brandu stanowi jego profesjonalizm

* Zestawienie dla 2014 / 2015 roku
  • 184 cytowania w prasie drukowanej
  • 586 wywiadów dostępnych w Internecie
  • 57 audycji w radiu
  • 42 wystąpienia w telewizji*

Możliwości reklamowe

Pobieraj dokumenty i poznaj szczegóły naszej oferty.

Dodatkowe warunki:

  • minimalna ilość zamówienia - 10 000 odsłon
  • reklama w wybranej sekcji: +30%
  • targetowanie reklamy wg rodzaju nieruchomości, ceny: +30%
  • targetowanie geograficzne, ceny: +30%
  • expand: +50%
  • target/geo target: +30%
  • capping: +10%

Zadaj pytanie, zadzwoń!

Krzysztof Uhryn

Krzysztof Uhryn

Kierownik Sprzedaży Regionalnej Domiporta.pl

pozostałe regiony

kom.: (+48) 668 840 887
e-mail: krzysztof.uhryn@trader.pl

Liwiusz Głuc

Liwiusz Głuc

Doradca ds. współpracy z Agencjami
i Domami Mediowymi

region mazowiecki

kom: (+48) 606 969 294
e-mail: liwiusz.gluc@trader.pl

Trwa ładowanie